About the author

Redactie

MijnKapitaal.be is opgericht om onze kennis en ervaring rond financiële producten te delen met jullie. Onze focus is sparen en beleggen metname spaarrekeningen, obligaties, beleggingsfondsen, aandelen en thema beleggingen.

Related Articles

Abonneer
Laat het weten als er
guest

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

5 Reacties
Nieuwste
Oudste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Luc Dries
Luc Dries
2 maanden geleden

Ik kreeg telefoon van 03/286 66 55 van AXA met de melding van verdachte transacties (of pogingen) op mijn rekening. Vertrouwde het niet en heb vlug toegelegd. Achteraf zie ik hier dat dit het nummer van de fraudedienst van AXA is. Maar in de wetenschap dat criminelen nummers van banken kunnen overnemen vertrouw ik ook deze nummers niet. Na controle van mijn rekening is ook alles nog OK

Thomas Janssens
Thomas Janssens
1 jaar geleden

Ik kreeg een melding van CardStop: We hebben een melding ontvangen uw verlopen bankaart te blokkeren. Als dit niet klopt verifieer je jezelf via: cardstop.be-14.in/reactiveer.

Het lijkt naar Cardstop.be te gaan, maar in werkelijk is het dus een .in adres.

Sohie Goethals
Sohie Goethals
1 jaar geleden

Als ik een verdachte mail krijg van mijn bank BNP Paribas Fortis meld ik dat steeds aan hen. Hopelijk kunnen ze op deze manier de verzenders opsporen.

Dirk Kevels
Dirk Kevels
1 jaar geleden

Het is steeds een groter en groter probleem aan het worden. Ik krijg dagelijks mails van KBC Mobile en Argenta om mijn gegevens te updaten. Goed opletten!

Jan M.
Jan M.
1 jaar geleden

Bedankt om dit onder de aandacht te brengen. Ik krijg wekelijks dergelijke berichten zoals:
Uw Belfius mobile contract is vervallen, verleng via. cutt.ly/…..

Uw ItsMe account werd geblokkeerd. Klik op onderstaande link om uw ItsMe account bij te werken.

© 2012 - 2022 MijnKapitaal.be

5
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x